Інформація до новини
10-04-2018, 07:24

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Квартири без лічильників: чому в квитанціях за опалення різні суми до оплати?    Через наш сайт надійшов запит від абонента Дирекції «Котельня Північного промислового вузла» з проханням з’ясувати: як вийшло, що суми в отриманих ним платіжках за опалення різняться, адже його помешкання, не обладнане приладами обліку, більшим не стало, та й у КППВ заявляли, що тарифів не піднімали? Розтлумачити, як така оказія могла статися, ми попросили безпосередньо у теплопостачальній компанії.

Інформація до новини
  • Переглядів: 2407
  • Автор: Дрозд О.
  • Дата: 19-03-2018, 08:18
19-03-2018, 08:18

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Без варіантів: у 2018-му за планову перевірку лічильників холодної води доведеться платити з власної кишені    Ознайомившись із нововведеннями, що стосуються оплати за повірку вузлів обліку, у співробітників ПАТ «Сумське НВО» почали виникати додаткові й цілком закономірні запитання. Тож ми не могли не повернутися до цієї теми.

 

Власне, додзвонювачка, яка має пересвідчитися у справності лічильника холодної води у другому кварталі, поцікавилася: чому вона, як й інші споживачі, сумлінно сплачувала за тарифом, у структуру якого була включена повірка, а тепер, коли прийшла її черга упевнитися, що квартирний водомір придатний до подальшої експлуатації, на неї знову покладають додаткові витрати.

Інформація до новини
  • Переглядів: 1054
  • Автор: Дрозд О.
  • Дата: 31-01-2018, 05:38
31-01-2018, 05:38

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Змінено процедуру оплати за повірку квартирних лічильників холодної води  Відповідно до низки постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зі структури діючих тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення були вилучені витрати на періодичну повірку квартирних засобів обліку води. Для багатоповерхівок це стало реальністю з 29 листопада 2017-го, а для будинків приватного сектору – з 17 грудня минулого року. У багатьох співробітників ПАТ «Сумське НВО» виникає цілком закономірне питання: як тепер буде здійснюватися перевірка справності вузлів обліку? Детальні роз’яснення з цього приводу надає КП «Міськводоканал».

Інформація до новини
  • Переглядів: 732
  • Автор: Дрозд О.
  • Дата: 15-12-2017, 05:39
15-12-2017, 05:39

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Реформа ЖКП: виграємо чи ні від анонсованого ринку послуг – дізнаємося через півроку   Робота підприємств житлово-комунальної сфери навряд чи має багато прихильників серед простих українців, які не можуть нічого вдіяти з дірявими дахами, погано прибраним подвір’ям біля багатоквартирного будинку... Щоб, нарешті, вивести на якісно новий рівень стосунки між споживачами й постачальниками, нещодавно Верховна Рада України ухвалила спеціальний законопроект, який має на меті створити справжній ринок послуг. Відвідувачі сайту чули про документ, але разом із тим ми отримали чимало звернень на гарячу лінію прес-центру ПАТ «Сумське НВО», у яких звучали прохання систематизувати інформацію та розповісти, чого варто чекати вже з середини наступного року.

Інформація до новини
29-11-2017, 08:22

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Лічильники гарячої води: хто, коли і за якою процедурою повіряє прилади обліку від КППВ   До прес-центру СНВО надійшло прохання з’ясувати, яким є порядок повірки лічильників гарячої води у зоні відповідальності Дирекції «Котельня Північного промислового вузла». За докладними роз’ясненнями ми звернулися до начальника відділу даного підрозділу Наталії Колоскової.

Як повідомила Наталія Борисівна, повірка приладів обліку гарячої води проводиться згідно з затвердженим графіком. Персонал Д«КППВ» слідкує за його дотриманням, і коли надходить час «тестувати» лічильники окремих абонентів, їхні дані передаються підрядним організаціям, з якими укладені договори на виконання відповідних робіт. 

Інформація до новини
24-11-2017, 05:44

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Соціальне таксі по-сумськи: хто має право ним скористатися і скільки разів на місяць?   Через сайт http://social.frunze.com.ua/ до прес-центру ПАТ «Сумське НВО» звернулася працівниця підприємства з проханням з’ясувати, чи може її хвора мати користуватися послугами місцевої служби «Соціальне таксі», на яких умовах і як часто.

Для того, щоб дати чітку відповідь щодо ситуації, відносно якої цікавилася запитувачка, інформації виявилося замало. Необхідно точно знати, про яку саме хворобу йде мова і не тільки. Тим не менш, у територіальному центрі соцобслуговування «Берегиня», чиїм структурним підрозділом є утворена рік тому служба «Соціальне таксі», запевнили, що розглянуть звернення. 

Інформація до новини
24-10-2017, 07:25

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Передавати показники лічильників необхідно обов’язково, інакше – нарахування будуть космічними    Через сайт «Соціальна відповідальність СНВО» команді прес-центру надійшло запитання про те, якими способами можна передавати показники лічильників гарячої води споживачам Котельні Північного промислового вузла. Крім того, дописувач цікавився, що буде, якщо цього не робити. За роз’ясненнями ми звернулися в Дирекцію «КППВ».

За словами начальника відділу Д «КППВ» Наталії Колоскової, варіантів передати показники приладів обліку гарячої води декілька. 

Назад Вперед

Хмарка тегів

Архів новин

Липень 2018 (10)
Червень 2018 (25)
Травень 2018 (25)
Квітень 2018 (30)
Березень 2018 (32)
Лютий 2018 (25)
^