Лічильники гарячої води: хто, коли і за якою процедурою повіряє прилади обліку від КППВ
Інформація до новини
29-11-2017, 08:22

Категорія: Наша гаряча лінія, Наша горячая линия

Лічильники гарячої води: хто, коли і за якою процедурою повіряє прилади обліку від КППВ   До прес-центру СНВО надійшло прохання з’ясувати, яким є порядок повірки лічильників гарячої води у зоні відповідальності Дирекції «Котельня Північного промислового вузла». За докладними роз’ясненнями ми звернулися до начальника відділу даного підрозділу Наталії Колоскової.

Як повідомила Наталія Борисівна, повірка приладів обліку гарячої води проводиться згідно з затвердженим графіком. Персонал Д«КППВ» слідкує за його дотриманням, і коли надходить час «тестувати» лічильники окремих абонентів, їхні дані передаються підрядним організаціям, з якими укладені договори на виконання відповідних робіт. Мова, зокрема, йде про ТОВ «АкваПрилад» та ДП «Сумистандартметрологія». Співробітники вказаних підприємств повинні попередньо зателефонувати споживачам та домовитися про дату повірки приладів обліку.
Разом із тим співбесідниця вказує, що, на жаль, мають місце випадки, коли з’ясовується, що наявні в базі контактні номери не актуальні. Це серйозно ускладнює роботу, тож Дирекція «Котельня Північного промислового вузла» просить абонентів, які змінили свої телефонні номери, якомога швидше про це повідомити. «Відсутність комунікації між постачальником та споживачем часто виливається у фінансові непорозуміння, тож дуже прошу наших абонентів завжди залишатися на зв’язку», – наголошує Наталія Колоскова. 
Що ж до подальшої повірочної процедури, то в кожної підрядної організація вона своя. Наприклад, після того, як лічильник гарячої води «протестовано», споживач, якому перевірку виконувало ТОВ «Акваприлад», повинен через три тижні звернутися в Дирекцію «КППВ» (вул. Холодногірська, 35) та отримати підтверджувальні документи – свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки або довідку про непридатність лічильника. У випадку, якщо прилад обліку аналізували фахівці ДП «Сумистандартметрологія», абонентам для одержання висновків необхідно самостійно звернутися за адресою: вул. Харківська, 101. 
Якщо в результаті повірки лічильник був визнаний непридатним, споживач мусить замінити його власними силами. Для цього потрібно звернутися в Д«КППВ», де оформити заяву на розпломбування непридатного облікового пристрою з метою встановити новий.
Як відзначає Наталія Борисівна, підрядні організації щомісяця надають у Дирекцію «Котельня Північного промвузла» звіти, підтверджуючи їх свідоцтвами про повірку робочого засобу вимірювальної техніки або ж у разі несправності – довідками про його непридатність. 
Результати перевірок вносяться в загальну базу даних. Інформація автоматично відображається в квитанції на оплату послуг теплопостачання. У разі відсутності повірки чи несправності засобів обліку води, що не підлягає усуненню, плата за послуги з моменту її виявлення виставляється відповідно до норм споживання, передбачених п.10, п.15 «Правил надання послуг із централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», котрі затверджені Постановою Кабміну №630 від 21.07.2005р. 
Власне, місячна норма споживання гарячої води складає 3,6 куб. м, соціальний норматив на користування гарячою водою – 1,6 куб. м. Нарахування за місяць, згідно з діючими нормативами, на 1 особу становить 263,41 грн. У випадку, якщо сім'я налічує три особи, то йтиметься вже про майже 800 грн. 
Принагідно співрозмовниця нагадує, що не менш важливою є своєчасна передача споживачами показань лічильників гарячої води. Цього вимагає Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017р. №2119-VIII. Згідно з ним, у разі ненадання інформації про обсяги використаної гарячої води постачальник повинен розраховувати середньодобове споживання відповідної комунальної послуги за попередній календарний рік. Дана норма поширюється на три місяці. Далі ж – якщо абонент так і не почне передавати показники – виконавець послуги зобов'язаний здійснювати з ним розрахунки як із споживачем, оселя якого не оснащена лічильником. 
Аби цього не сталося, з 5 по 20 число кожного місяця слід передавати вищевказані дані в абонентське бюро Дирекції «Котельня Північного промислового вузла» за телефонами: 77-04-07, 77-04-08, 77-17-36, 24-10-14. Так само можна скористатися електронною адресою для показань водолічильників dkppv.voda@gmail.com або ж написати СМС-повідомлення на номер (050)327-19-87 у такому форматі: вулиця, № будинку, № квартири, ПІБ, показники лічильників.

Хмарка тегів

Архів новин

Липень 2018 (10)
Червень 2018 (25)
Травень 2018 (25)
Квітень 2018 (30)
Березень 2018 (32)
Лютий 2018 (25)
^