Операція «Врятувати «Електроавтотранс»
Інформація до новини
16-02-2016, 09:46

Категорія: Депутати Сумської міської ради, Депутаты Сумского горсовета

Операція «Врятувати «Електроавтотранс»   Транспортне сполучення Сум далеке від ідеалу, до того ж вельми часто дає збої. У місті балом правлять маршрутки: хочуть їдуть – хочуть ні, а комунальний транспорт просто не справляється, бо, по-перше, парк замалий і застарілий, а, по-друге, немає жодної системної роботи щодо виведення цієї, дійсно, життєвонеобхідної галузі з кризи. Депутат міської ради, директор із матеріально-технічного та інформаційного забезпечення ПАТ «Сумське НВО» Олексій Рябенков висунув низку пропозицій, аби почати змінювати ситуацію з «Електроавтотрансом» на краще. Він розраховує, що комунальне підприємство як мінімум перестане бути збитковим, а як максимум – почне поповнювати міську скарбницю. І при всьому цьому сумчани, нарешті, вирвуться з-під гніту приватних перевізників.

За словами Олексія Віталійовича, після виходу на заслужений відпочинок попереднього керівника КП «Електроавтотранс» Олександра Перчакова у міськраді жваво активізувалися порадники: кого ж саме взяти на вакантну посаду. «Як на мене, це абсолютно неприйнятно. Стратегічно важливим для функціонування міста комунальним підприємством не можуть керувати люди, «протягнуті» через зв’язки та кулуарні домовленості. Такий керівник має затверджуватися на основі конкурсного відбору, він повинен запропонувати свою фахову програму розвитку, підтвердити її розрахунками, конкретними термінами реалізації завдань, а громадськість у свою чергу може спостерігати за станом справ і відповідно оцінювати діяльність очільника КП», – пояснює власну точку зору депутат.
Ідея Олексія Рябенкова знайшла прихильників у міськраді, в тому числі пристав на неї і мер Олександр Лисенко. Була створена тимчасова робоча група з представників різних фракцій, яка зобов’язалася не лише забезпечити свідоме, відкрите для громадськості призначення керівника «Електроавтотрансу», а й сформувати загальне бачення можливостей та загроз для даного підприємства.
«Ми, врешті-решт, повинні починати називати речі своїми іменами: або «Електроавтотранс» є комунальною установою в чистому вигляді – і міськрада продовжує його дотувати, повсякчас надавати позику за позикою, або ж це все-таки комунальне підприємство, котре (як і годиться будь-якому підприємству) повинно поповнювати місцевий бюджет. До речі, аналогічний моніторинг потрібно провести стосовно всіх комунальних закладів міста, аби реально усвідомлювати, що є баластом, за рахунок чого Суми можуть розвиватися, а значить – отримати важелі для того, щоб ефективно управляти комунальним майном», – вважає Олексій Рябенков, якого було обрано головою новоствореної робочої групи.
Він також додає, що діяльність комісії чітко розпланована і лімітована у часі. Вивчити поточне становище «Електроавтотрансу», сформулювати напружені, але в той же час досяжні цілі для майбутнього очільника даного підприємства, розглянути пропозиції претендентів, їхній досвід, на підставі чого підготувати рекомендації стосовно призначення керівника; сформувати та погодити заходи задля виведення з кризи даного КП на коротко- і середньострокову перспективу, регулярно моніторити реалізацію затверджених заходів та, в підсумку, утворити дієздатну та професійну керуючу раду підприємства – все це має бути зроблено до кінця липня поточного року. І Олексій Віталійович щиро сподівається, що в результаті «Електроавтотранс» вийде на продуктивну роботу.
До речі, заводчанин не обмежується лише одним напрямком у своїй депутатській діяльності. Власне, вже практично готовий запропонований ним проект інформаційного розвитку Сум, котрий передбачає запровадження різноманітних електронних сервісів в обласному центрі. Крім того, Олексій Рябенков має намір напрацювати новий регламент бюджетування міста, який би відповідав запитам громади та сучасності. Про перебіг реалізації даних задумів читайте у наших подальших повідомленнях.

Хмарка тегів

Архів новин

Липень 2018 (10)
Червень 2018 (25)
Травень 2018 (25)
Квітень 2018 (30)
Березень 2018 (32)
Лютий 2018 (25)
^